tel. 58 732 19 16
godziny pracy biura: Pon-Pt, 9:00-17:00

Pytania i odpowiedzi?


1. Czym jest Plus Kasa S.A?
2. Co należy zrobić aby uzyskać pożyczkę w firmie Plus Kasa S.A ?
3. Mam problem ze złożeniem wniosku, czy mimo to mogę ubiegać się o pożyczkę ?
4. Kto może otrzymać Pożyczkę?
5. Jakie dokumenty powinny się znaleźć we wniosku w celu uzyskania pożyczki chwilówki lub ratalnej ?
6. Czy otrzymam szybką pożyczkę jeśli mam zaciągnięty kredyt w banku lub innej instytucji finansowej ?
7. Czy moja historia finansowa zostanie sprawdzona w BIK (Biuro Informacji Kredytowej) ?
8. Na jakie konto muszę wpłacić 0,01 zł opłaty weryfikacyjnej ?
9. Jakie dane powinien zawierać przelew weryfikacyjny w wysokości 0,01 zł ?
10. Jak długo trwa weryfikacji konta bankowego w firmie Plus Kasa S.A ?
11. Dlaczego należy wykonać przelew weryfikacyjny?
12. O jaką kwotę pożyczki mogę wnioskować w firmie Plus Kasa S.A ?
13. Na jaki okres czasu są udzielane pożyczki?
14. Czym jest odnowienie pożyczki w firmie Plus Kasa S.A ?
15. Jakie konsekwencje poniosę jeżeli nie spłacę pożyczki w terminie?
16. Czy w czasie spłaty jednej Pożyczki mogę ubiegać się o kolejną ?
17. Czy wykonujecie telefon do pracodawcy celem potwierdzenia zatrudnienia ?
18. Czy umowa pożyczki zawarta z firmą Plus Kasa S.A. zostanie wysłana pocztą na adres zamieszkania?
19. Dostałam/Dostałem negatywną decyzję, czy to oznacza, że już nie mogę ubiegać się w firmie Plus Kasa S.A. o pożyczkę?



  1. 1. Czym jest Plus Kasa S.A ?
    Plus Kasa S.A. jest firmą finansową zajmującą się udzielaniem pożyczek krótkoterminowych tzw. Chwilówek oraz pożyczek długoterminowych tzw. Ratalnych.
    Powrót na górę
  2. 2. Co należy zrobić aby uzyskać pożyczkę w firmie Plus Kasa S.A ?
    Należy dokonać rejestracji poprzez jeden z dwóch sposobów.
    a) Poprzez stronę internetową www.pluskasa.pl
    b) Poprzez kontakt telefoniczny z Doradcą pod numerem (58) 732-19-16.
    Następnie złożyć wniosek o udzielenie pożyczki za pomocą jednego z dwóch sposobów
    a) Poprzez stronę internetową www.pluskasa.pl
    b) Poprzez kontakt telefoniczny z Doradcą pod numerem (58) 732-19-16
    Powrót na górę
  3. 3. Mam problem ze złożeniem wniosku, czy mimo to mogę ubiegać się o pożyczkę?
    Tak, w przypadku jakichkolwiek problemów ze złożeniem wniosku prosimy kontaktować się z naszym Doradcą pod numerem telefonu: (58) 732-19-16 lub skorzystać z bezpośredniego kontaktu za pomocą komunikatora umieszczonego na stronie www.pluskasa.pl
    Powrót na górę
  4. 4. Kto może otrzymać Pożyczkę?
    Szybką pożyczkę chwilówkę oraz ratalną mogą otrzymać osoby spełniające poniższe warunki:
    • jest to osoba fizyczna , która posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
    • posiada stałe zameldowanie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
    • posiada źródło dochodu pozwalające na spłatę zaciągniętego zobowiązania;
    • osoba, która jest obywatelem Polski w wieku pomiędzy 19 a 79 rokiem życia;
    • posiada telefon komórkowy działający u jednego z operatorów publicznych działających na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz adres e-mail.
    • zawarła skutecznie z Plus Kasa S.A. umowę pożyczki;
    • nie posiada żadnych zobowiązań wobec Plus Kasa S.A. wynikających z już udzielonych pożyczek.
    Powrót na górę
  5. 5. Jakie dokumenty powinny się znaleźć we wniosku w celu uzyskania pożyczki chwilówki lub ratalnej?
    Wymagane dokumenty to :
    a) Czytelny skan lub zdjęcie aktualnego dowodu osobistego.
    b) Czytelny skan lub zdjęcie aktualnego potwierdzenia co miesięcznych wpływów(nie starszy niż 30dni).
    Powrót na górę
  6. 6. Czy otrzymam szybką pożyczkę jeśli mam zaciągnięty kredyt w banku lub innej instytucji finansowej ?
    - TAK. Jeśli nie masz nieterminowych spłat pożyczek/kredytów w innych instytucjach finansowych.
    Powrót na górę
  7. 7. Czy moja historia finansowa zostanie sprawdzona w BIK (Biuro Informacji Kredytowej)?
    -Nie.
    Firma Plus Kasa S.A. oferuje szybkie pożyczki bez sprawdzania w BIK.
    Powrót na górę
  8. 8. Na jakie konto muszę wpłacić 0,01 zł opłaty weryfikacyjnej?
    Każdy klient po złożeniu wniosku otrzymuje drogą mailową indywidualny numer rachunku bankowego.
    Na ten numer należy przekazać 0,01 zł opłaty weryfikacyjnej, pamiętając aby nie korzystać z przelewów expressowych typu BlueCash.pl .
    Przelew powinien być wykonany z Twojego osobistego, imiennego numeru rachunku bankowego, ponieważ na to konto w przyszłości będziemy przelewać Twoje pożyczki.
    Powrót na górę
  9. 9. Jakie dane powinien zawierać przelew weryfikacyjny w wysokości 0,01 zł ?
    Odbiorca: Plus Kasa S.A. ul. Kartuska 15A/4; 81-044 Gdynia
    Tytuł przelewu: „Weryfikacja” ,Twój nr pesel.
    Powrót na górę
  10. 10. Jak długo trwa weryfikacji konta bankowego w firmie Plus Kasa S.A ?
    Rachunek weryfikowany jest nie zwłocznie po zaksięgowaniu się na naszym koncie opłaty weryfikacyjnej przekazanej od właściciela konta.
    Czas weryfikacji numeru konta bankowego jest zależny tylko i wyłącznie od godzin księgowania banków.
    Powrót na górę
  11. 11. Dlaczego należy wykonać przelew weryfikacyjny ?
    Przelew weryfikacyjny należy wykonać w celu potwierdzenia, że podany numer rachunku należy właśnie do Ciebie!
    Zdarzają się przypadki oszustwa dlatego dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów.
    Powrót na górę
  12. 12. O jaką kwotę pożyczki mogę wnioskować w firmie Plus Kasa S.A ?
    Zarówno w przypadku szybkiej pożyczki chwilówki oraz ratalnej możemy ubiegać się o kwoty:500zł, 600zł, 700zł, 800zł, 900zł.
    Jeżeli jesteś naszym stałym klientem ta kwota może zwiększyć się nawet do 1200zł.
    Powrót na górę
  13. 13. Na jaki okres czasu są udzielane pożyczki?
    W przypadku pożyczki chwilówki możemy wybrać następujący okres spłaty:
    15dni, 20dni, 25dni, 30dni.
    W przypadku pożyczki ratalnej możemy wybrać następujący okres spłat:
    Od 2 do 6 rat(płatne co 30 dni).
    Powrót na górę
  14. 14. Czym jest odnowienie pożyczki w firmie Plus Kasa S.A ?
    Klientom, którzy nie posiadają środków na spłatę całości zadłużenia, proponujemy odnowienie pożyczki.
    Aby odnowić pożyczkę należy spłacić jej koszty oraz złożyć wniosek. Spowoduje to przesunięcie terminu spłaty o okres pożyczkowania.
    ODNOWIENIE OKRESU SPŁATY DOTYCZY TYLKO POŻYCZEK „CHWILÓWEK”.
    Powrót na górę
  15. 15. Jakie konsekwencje poniosę jeżeli nie spłacę pożyczki w terminie ?
    W przypadku nieterminowej płatności zostaną naliczone dodatkowe koszty takie jak
    Monit ‘’e-mail i sms’’ w wysokości-20zł,
    Monit ‘’wezwanie do zapłaty’’ wysyłany listem poleconym na adres korespondencyjny-50zł,
    Monit ’’przedsądowe wezwanie do zapłaty’’ wysyłany listem poleconym na adres korespondencyjny-70zł.
    Powrót na górę
  16. 16. Czy w czasie spłaty jednej Pożyczki mogę ubiegać się o kolejną?
    NIE można, aby otrzymać kolejną Pożyczkę, należy spłacić wszystkie obecne zobowiązania wobec Plus Kasa S.A.
    Powrót na górę
  17. 17. Czy wykonujecie telefon do pracodawcy celem potwierdzenia zatrudnienia ?
    Jeżeli złożony wniosek jest wypełniony prawidłowo oraz załączone dokumenty są aktualne i czytelne nie mamy konieczności kontaktowania się z pracodawcą.
    Jednak zastrzegamy sobie do tego prawo.
    Powrót na górę
  18. 18. Czy umowa pożyczki zawarta z firmą Plus Kasa S.A. zostanie wysłana pocztą na adres zamieszkania?
    Umowa pożyczki wysyłana jest pocztą, listem zwykłym na adres korespondencyjny oraz na adres e-mail podany we wniosku.
    Powrót na górę
  19. 19. Dostałam/Dostałem negatywną decyzję, czy to oznacza, że już nie mogę ubiegać się w firmie Plus Kasa S.A. o pożyczkę ?
    Nie.
    W takim przypadku zachęcamy do ponownego złożenia wniosku.
    Sprawdź czy Twój wniosek jest wypełniony prawidłowo i czy zawiera wszystkie wymagane dokumenty.
    Powrót na górę